آنچه بر من گذشت...

بغض هایم را نگه میدارم ... گاهی اوقات سبک نشوم، سنگین ترم!

آنچه بر من گذشت...

بغض هایم را نگه میدارم ... گاهی اوقات سبک نشوم، سنگین ترم!

یک شمع اضافه تر


هر سال که میگذرد

شمع های بیشتری در روز تولدم

برایم اشک می ریزند...


نظرات 4 + ارسال نظر
Haamed دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

چه زیبا. هر سال بزرگتر میشیم و هیچ

کاپتان دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام عشقم. صبح عالی بخیر...
بابا تولدت مبارک.
رفیق نمیدونم چرا من فکر میکردم هجدهم تولد توئه! گذاشته بودم امشب بهت زنگ بزنم.
ولی گویا اشتباه کردم. پس حسابی شرمنده عشقم.
راستی تولد همسایه طبقه چندمتون هم مبارک!!!
ایشالا جفتتون صد ساه بشین!
دوست دارم هزار تا و از همین جا یه کیک خوشگل صورتی برات میفرستم.
شاد باشی و سربلند
یاعلی.

ممنون عزیزم
؟؟؟
همیشه برقرار باشی گلم

رستا سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

تولدت مبارک باشه مهربون
شاد باشی و شاد و شاد و شاد

ممنون

مریم چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

اشک شوقه،خوش بحالمون که به دنیا اومدی زلزله

ما به دنیا امدیم
اما دنیا به ما نیامد!
ممنون مریم عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد